מרתון הרצאות קצרות בנוסח TED בנושא - צרכנות בעידן המודרני

המרתון יפתח בשעה 17:00, ויכלול 8 הרצאות קצרות, בנות 20 דקות כל אחת, שיוצגו בזו אחר זו עם הפסקה של 5 דקות בין הרצאה להרצאה. הפסקה ארוכה יותר תינתן לקהל באמצע האירוע. 
 
המרצים המשתתפים במרתון הם חוקרים מאוניברסיטת בר-אילן המתמחים בנושאים שונים הקשורים לתחום הצרכנות.


ד"ר אסנת רוט-כהן, מבית הספר לתקשורת, תרצה על האופן שבו חברות מסחריות משתמשות במדיה כדי להשפיע על החלטות הצריכה שלנו באמצעות תוכן שיווקי.


ד"ר איל פאר, מבית הספר למנהל עסקים, חוקר בין היתר את הבחירות שעושים הצרכנים לגבי רכישת המוצרים. בהרצאתו הוא יסביר כיצד ניתן לשפר את הבחירה.


פרופ' ג'ראלד שטיינברג, מהמחלקה למדעי המדינה המשמש גם כנשיא ארגון NGO Monitor, ידון בהרצאתו בהשפעת התעמולה של ארגוני ה- BDS, על ייצוא מוצרים מישראל לחו"ל.


ד"ר איריס בן-דוד הדר, מבית הספר לחינוך תרצה על תרבות הצריכה של ילדים ועל חשיבותו של חינוך פיננסי כבר בגיל הצעיר.


ראש בית הספר למנהל עסקים, ד"ר איל יניב, ידון בקשר שבין הביקוש אותו מביעים הצרכנים לבין החדשנות העסקית והאופן שבו חברות מפתחות מוצרים חדשים. 


ד"ר עינב סודאי, מהמחלקה למדעי המוח, תדון בהרצאתה בתופעת השופהוליזם, ומתי הצרכנות הופכת להתמכרות.


ד"ר יאיר נועם, מהפקולטה להנדסה, יעסוק בהרצאתו באתגר הגדול שניצב בפני מפתחי החומרה והתוכנה העתידיים – כיצד להתגבר על המחסור בתדרים לנוכח עולם צרכני שהולך וגדל במדיה הדיגיטלית.


במרתון ישתתף גם מרצה אורח, בוגר אוניברסיטת בר-אילן, אלעד גולדנברג, המכהן כיום כמנהל פיתוח עסקי של חברת המסחר האינטרנטית eBay בישראל. גולדנברג ירצה לקהל על עולם הצרכנות באינטרנט.

 

המרתון יתקיים באולם וואהל, הממוקם ברחוב אנה ומקס ווב, מול שער 10. 
לנוחות המבקרים, במקום יופעל מזנון.
הכניסה לאירוע חופשית, מומלץ להירשם ולשריין מקום מראש באתר

 


 

לכתבות נוספות...